zondag 30 augustus 2015

de spar

Op vakantie zat ik elke dag voor een grote spar.
Dat vond ik prettig zo'n grote spar achter me.
Ik begon een gesprekje met de spar, beetje onwennig een gesprekje met de spar.
Spar, hoe hervind ik de vreugde?
antwoord door de spar..
Door alles achter je te laten.'
Door te zijn waar je bent op dat moment, dat is de scheidslijn waarin je je kunt overgeven aan wat er werkelijk is.
Mmm een gesprek met een boom.
Maar dat deed je toch al vaker maar misschien niet zo bewust.
Spar zie je dat dikke grasje daar?
Ja dat ligt daar gewoon en geniet,  dat is wat jij ook wat meer zou moeten doen, genieten.
Dat ben je een beetje verleerd maar dat kun je wel terughalen, je kent de weg.
Spar ik weet het soms niet meer.
Je doet moeilijk, laat gewoon alles achter je.
Lekker makkelijk...
Doe het nou maar gewoon.
Fantaseer ik?
Nee dat doe je niet.
Spar denk je wel eens.
Hoe kom je daar nou weer bij. Ik ben en dat is genoeg, ik ben wil zeggen dat ik in verbinding ben met alles om me heen en dat is genoeg.
Mooi spar ik ga aan t werk.
Je hoeft niet te werken, je moet zijn daar waar het lot je brengt.
Dank je spar voor de inspiratie.

herbalinde

www.dedandelion.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen